torsdag 5 juli 2012

Hittar inte startknappen!


 Det är något av en sjukstuga i gula huset i dessa dagar. Jag tackar min lyckliga stjärna för vår svala altan som är som gjord för att sitta och ha feber på. Men hur positiv jag än är så har jag lust att göra som damen på bilden, skrika rakt ut!  Då bara ett av barnen har varit krasslig så återstår ett, vilket är en seg väntan!



Mellan varven roar jag mig med att dekorera burkar som vi planterar i och säljer på våra visningar. Ibland stöter jag på någon gammal artikel som fångar mitt intresse och blir sittandes att läsa en stund, dessa burkar skulle nog bli hemskans dyra om jag tog timpennig :)
Jag leter vidare, kanske hittar jag "on-knappen" snart igen och kanske håller sig vår yngsta på benen, kanske kommer jag ur mitt vaccum till huvud snart nog. Då slå jag nog på automatiskt, jag hoppas och tror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar