tisdag 19 juni 2012

Sommarprodukter i finaste betong!
Barnen sover fortfarande i gula husets små vrån, vi har ju faktiskt något så underbart som sommarlov! Med två nattugglor till föräldrar så faller inte äpplena långt från träden. Dock har jag den ljuvligaste morgonsolen på altanen så nuförtiden kämpar jag för att komma upp i tid på morgonen, kaffet smakar så mycket bättre därute.

Jag har nu varit på ännu en avslutning, denna gången på förskolan. Min yngsta gofia har nu gått på förskolan i fyra år trots sin ringa ålder. Jag blir lätt filosofisk vid stunder som dessa och ofta tacksam över det jag har. Att min dotter har pedagoger som hon trivs och är så trygg med, ja, det stoppar jag i facket "lycka".
I dag står tillverkning av fiskdammsdraperi på agendan, detta till midsommarfirandet på fredag. Ikväll väntar dessutom den ljuvligaste betongen på mig. Annlouise och jag ska ladda med fat och krukor till det ljuva Lilla Häbret och finaste Lingbo Hembygdsgård där våra produkter finns i sommar. Som ett barn som lockas med godis så kan jag tänka mig att jaga dammråttor då jag har detta att se framemot!

Tjoonsdag på er!

//Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar