måndag 25 juni 2012

Regnet det bara öser ner!

Missa aldrig en chans att tända ett ljus!
Efter en makalöst solig midsommar så har vi nu fått en liten paus,
men vad gör det, egentligen? Barnen varvar ner, jag tänder alla tänkbara ljus, pyssellusten flödar och min solstekta näsa får en chans att hämta sig! Kanske är jag hopplöst positiv men jag uppskattar några grådagar mellan varven för att unna mig dessa krativa stunder.
Har målat och dekorerat några brickor, penslat några burkar svarta och nu är jag grymt sugen på att knåpa ihop några lampskärmar. Detta i väntan på att jag ska ta tag i målningen av skåpet här i rummet. Jag vet att det kommer bli så bra då jag är klart men ... Det är helt fantastiskt vad saker jag kan få in i ett litet skåp och dessa saker kommer då att hamna över hela golvytan där vi befinner oss .. hm .. Då får lilla Britta myror i kroppen och ser lite rött. Nja, jag väntar i alla fall liiite till ...

Nu tassas det på övervåningen, dags att samla morgonpussarna!
Ha en bra tisdag mina vänner!

// Britta K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar